8 september - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sabien Gijsberts - WaarBenJij.nu 8 september - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sabien Gijsberts - WaarBenJij.nu

8 september

Door: Sabien

Blijf op de hoogte en volg Sabien

09 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Na heerlijk uitgeslapen te hebben – want ondanks dat ik op een christelijke tijd weer in bed lag, is uitgaan toch vermoeiend – gingen Jeanny, Eva en ik naar de Food en Beer Craft. Je kon er gratis sushi, popcorn, chips, wraps, pizza en drinken krijgen. En wie houdt er niet van gratis dingen?! Wij sowieso wel. We hebben alles geprobeerd om onze hongerige maagjes te vullen. Maar ik moet toegeven: de pizza van Domino’s gaat toch minder lekker smaken na 3 dagen achter elkaar. Maar who cares… Pizza blijft pizza. Daarna hebben we plaatsen en activiteiten opgezocht die we willen zien en doen tijdens het semester. Omdat ik jullie graag jaloers wil maken, geef ik hierbij deze website: https://www.buzzfeed.com/hilarywardle/12-places-youd-never-believe-were-in-scotland-aplm?utm_term=.yfnjew9Xm#.meN378qJ2 . Zo veel mensen vroegen mij: waarom ga je naar Schotland? Maar dan op de manier: waarom de fuck zou je daar heen willen. Nou… Bekijk de site en dan snap je waarom.

's Avonds was er een pancake night! Inclusief een chocolade fontein, aardbeien, ananas, banaan en nog meer chocola!! Zo lekker!! Maar zo ongezond. Daarna hebben we de film White Chicks gekeken in de TV kamer. Helaas besloot de TV er een kwartier voor het einde mee te stoppen, dus dat was een beetje een anticlimax. Maar ik raad iedereen aan om deze film te kijken (ook als je hem al gezien hebt) - want de film is grappig, blijf grappig en zal altijd grappig blijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Studeren in Schotland

Van september - december.

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2017

Edinburgh

19 December 2016

Laatste week

13 December 2016

Tentamenweek

04 December 2016

12e schoolweek en het weekend

27 November 2016

11e schoolweek en het weekend
Sabien

Volg mijn ervaringen in Schotland.

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 10941

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 21 December 2016

Studeren in Schotland

Landen bezocht: