11 september - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sabien Gijsberts - WaarBenJij.nu 11 september - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sabien Gijsberts - WaarBenJij.nu

11 september

Door: Sabien

Blijf op de hoogte en volg Sabien

12 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Zondag was een echte lazy sunday... We gingen om 11.30 brunchen bij de central building: worst, eieren, bacon - je kent het wel. Volgens mij is deze brunch elke zondag LOVE IT. Soms heb ik het idee dat ik alleen maar aan het eten ben. Maar dat is toch niet helemaal waar, want van 2 -4 heb ik meegedaan aan de 'taster session' van tennis. Ik realiseerde mij niet dat het vooral voor beginners was - de meesten konden dus nog geen bal raken. Maar het ergste was nog dat we met ongeveer 50 man op 3 tennisvelden stonden te spelen. Er was zelfs één spel waarbij we 7 tegen 7 speelden. Het had niks meer te maken met tennis, maar het kwam erop neer dat je moest uitkijken dat je niet iemand anders voor zijn/haar hoofd sloeg. Toch voelde het goed om mijn tennisracket weer vast te hebben (Ja.. Tuurlijk heb ik mijn lieve racket meegenomen in m'n koffer...). Ik wil graag terecht komen in één van de tennisteams hier. De try outs zijn op woensdag. Ze zoeken ongeveer 20 meisjes om hun teams te vullen, dus ik hoop dat ik goed genoeg ben. In de avond hebben we een film gekeken. Tv: check. Bank: check. Chips: check. Disneyfilm: check.

  • 12 September 2016 - 19:46

    Renee:

    Ook lekker, een keer rustig aan doen ;) ! Klinkt niet als ff een lekker balletje slaan, haha. Maar dat zal woensdag wel anders zijn. Speel je binnen of buiten daar? Leuk dat je gaat voor de teams, komt vast goed! Fijne avond en succes in de collegebanken,... Liefs Paps en mams

  • 15 September 2016 - 01:27

    Sabien:

    Het zijn 3 buitenbanen! Maar de tennisvereniging huurt ze. Bij Hillhead kan ik ook spelen, maar die banen zijn minder aantrekkelijk om op te spelen. Ze zijn wel gratis en je kan ook gratis ballen en rackets lenen. Dus dat is ideaal. Want de "tennisvereniging" is ongeveer 25 minuten lopen. Maar ik hoorde dat je in de winter wel ergens binnen kan tennissen... Gelukkig!! Want de winter begint hier eerder dan in NL en is volgens mij ook een stuk kouder. Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Studeren in Schotland

Van september - december.

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2017

Edinburgh

19 December 2016

Laatste week

13 December 2016

Tentamenweek

04 December 2016

12e schoolweek en het weekend

27 November 2016

11e schoolweek en het weekend
Sabien

Volg mijn ervaringen in Schotland.

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 10996

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 21 December 2016

Studeren in Schotland

Landen bezocht: