Jazz Night en Scottish Night (5 september) - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sabien Gijsberts - WaarBenJij.nu Jazz Night en Scottish Night (5 september) - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sabien Gijsberts - WaarBenJij.nu

Jazz Night en Scottish Night (5 september)

Door: Sabien

Blijf op de hoogte en volg Sabien

06 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Jazz Night bestond uit een kopje thee/koffie onder het genot van jazz muziek. Ik moet toegeven: ik ben persoonlijk niet de grootste jazz fan van de wereld. Maar de band deed het erg leuk en goed. Verder was het eigenlijk vrij saai (oke, ik heb het gezegd!! SAAI). Toch bleven we (lees: Robin, Jeanny, Svenja, Eva en ik) tot het einde. En met het einde bedoel ik 21.00 uur (ontzettend laat dus). We voelden ons allemaal hetzelfde: saai, beschaafd, oud.. De Duitsers (Robin, Jeanny en Svenja) hebben er een speciaal woord voor, maar die ben ik helaas vergeten. Ik weet het, dit is een beetje jammer. Het gaat echter om het gevoel wat we hadden. We besloten om de Schotse avond een poging te geven. We wisten niet wat we aantroffen toen we aankwamen: mannen in kilts (typisch) en iedereen was een dans aan het leren. Niet zomaar een dans, maar een traditionele Schotse dans. Dus ja... We hebben vanavond een traditionele Schotse dans geleerd (lees: nadat we bier gedronken hadden)!!! Zie je mij al op de dansvloer gaan? Het was één en al chaos en rennen, maar eigenlijk was erg grappig. Als ik terug ben in Nederland ga ik de klompendans proberen (of niet). In ieder geval kunnen we dit item van onze bucketlist afstrepen.. Ons volgende item is: haggis eten (als je niet weet wat het is, zoek het op). Ik weet alleen nog niet of ik het durf. Waarschijnlijk niet. Maar ik wil Schotland niet verlaten totdat ik het geprobeerd heb.


  • 06 September 2016 - 09:18

    Erin:

    Wat zit er ook alweer in de haggis Sab??
    Heel leuk om te lezen allemaal! En nogmaals, geniet ervan!

  • 06 September 2016 - 10:59

    Sabien:

    Hahaha ja jullie quiz was een goede voorbereiding

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Studeren in Schotland

Van september - december.

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2017

Edinburgh

19 December 2016

Laatste week

13 December 2016

Tentamenweek

04 December 2016

12e schoolweek en het weekend

27 November 2016

11e schoolweek en het weekend
Sabien

Volg mijn ervaringen in Schotland.

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 11002

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 21 December 2016

Studeren in Schotland

Landen bezocht: