6 september - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sabien Gijsberts - WaarBenJij.nu 6 september - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sabien Gijsberts - WaarBenJij.nu

6 september

Door: Sabien

Blijf op de hoogte en volg Sabien

07 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Gister was echt een ontzettend warme dag! Zon en Schotland, wie had dat gedacht?! Ik zeker niet. Ik ging onwetend naar buiten met m’n lange mouwen shirt en een lange broek. Ik begon spontaan te zweten - en zoals de meesten van jullie weten – zweet ik niet zo snel. Ik had geen tijd meer om mij om te kleden, want ik had met Eva om een bepaalde tijd afgesproken. En zoals jullie ook weten, is de combinatie van Sabien en op tijd zijn niet geweldig. Dus op tijd (lees: 5 minuten te laat) gingen Eva en ik samen naar de Sports Fayre. We hadden nog nooit zoiets meegemaakt. Allerlei mensen spraken ons aan, gaven flyers en overal was gratis pizza en sushi. Het was één grote rij mensen - de soort rij die staat voor de Primark voor openingstijd - die schuifelde langs alle stands van de verschillende sporten. Het waren meer dan 50 sporten. Variërend van vechten tot cheerleaden naar badminton. Ik heb me uiteindelijk opgegeven voor lacrosse, voetbal en tennis. Maar even terug naar de eerste 2, LACROSSE en VOETBAL. Er mag gelachen worden. Na de Sports Fayre gingen Eva en ik naar het centrum. We bezochten de Primark (hier was de rij zelfs korter dan bij de Sports Fayre), liepen rond in het centrum, dronken een biertje op het terras (IN DE ZON!!!) en besloten om bij de McDonalds te eten. Want ja, pannen en bestek zijn nog steeds niet aangeschaft. We hadden om 7 uur afgesproken om naar de quiz night te gaan, maar helaas was het vol om 8 uur. Wat een verrassing. Maar het was maar beter dat we er niet waren, want Robin was er wel en kwam na een uur bij ons in The Bobbin een drankje doen. Het was namelijk ontzettend saai geweest. Dus soms is het goed om te laat te komen. In The Bobbin dronken we bier en speelden we kaartspelletjes. Ik had niet veel geluk in het spel. Maar zoals we thuis zeggen: je hebt of geluk in het spel of in de liefde. Dus dan ben ik benieuwd wat me te wachten staat.

  • 07 September 2016 - 19:44

    Renée:

    Haha, misschien heb je het voetbaltalent van je moeder!? ;-)) Meestal ben je wel goed in kaartspelletjes en win je, dat hebben we liever dan zo'n schotse kilt! Kiek maar uut!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Studeren in Schotland

Van september - december.

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2017

Edinburgh

19 December 2016

Laatste week

13 December 2016

Tentamenweek

04 December 2016

12e schoolweek en het weekend

27 November 2016

11e schoolweek en het weekend
Sabien

Volg mijn ervaringen in Schotland.

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 10997

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 21 December 2016

Studeren in Schotland

Landen bezocht: