7, 8 en 9 oktober - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sabien Gijsberts - WaarBenJij.nu 7, 8 en 9 oktober - Reisverslag uit Aberdeen, Verenigd Koninkrijk van Sabien Gijsberts - WaarBenJij.nu

7, 8 en 9 oktober

Door: Sabien

Blijf op de hoogte en volg Sabien

09 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Wat zal ik eens vertellen over mijn belevenissen dit weekend... Heb ik Edinburgh bezocht? Of was het Glasgow? Helaas... Ik moet jullie (en mezelf) teleurstellen. Mijn antwoord is namelijk: geen van beide. Want zoals mijn lieftallige tante terecht vroeg: "Kom jij ook nog aan studeren toe?" Op deze vraag is mijn antwoord volmondig: JA! In eerste instantie hadden Svenja en ik een dagje weg 'sightseeing' gepland tijdens dit weekend - de ouders van Eva en Jeanny zijn op bezoek dus zij hebben het druk genoeg zonder ons. Maar met één blik op onze agenda's kwamen we tot een schokkend inzicht. De eerste deadlines en tentamens komen er al weer aan, dus we moesten dit weekend flink aan de bak! Dat hebben we dan ook braaf gedaan - vrijdag, zaterdag en zondag hebben we gestudeerd (stuDYING). Maar er is altijd ruimte voor plezier... Als beloning voor onze harde werk. We zijn zaterdagavond eerst uiteten geweest bij Monsoona, vervolgens hebben we drankjes uitgeprobeerd in de Siberia Wodka Bar en daarna hebben we tot "diep" in de nacht dansjes gedaan in Underground.

  • 09 Oktober 2016 - 22:09

    Renee:

    Super goed! Wij hebben een biertje gedronken op de bokbierdag in Zutphen en lekker gegeten bij Fooddock in Deventer. Leuk dat er meerdere ouders op bezoek komen. Wij verheugen ons ook op het schotse weekend! Vandaag waren er doedelzakspelers in Zutphen bij de bokbierdag :) klonk prachtig! Fijne week....liefs uit Warnsveld

  • 10 Oktober 2016 - 13:51

    Cecile:

    Verheug me ook op ons weekend in Aberdeen. Studeer maar flink in het vooruit, dan kunnen we dat weekend heerlijk aan de boemel, hihi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Aberdeen

Studeren in Schotland

Van september - december.

Recente Reisverslagen:

08 Januari 2017

Edinburgh

19 December 2016

Laatste week

13 December 2016

Tentamenweek

04 December 2016

12e schoolweek en het weekend

27 November 2016

11e schoolweek en het weekend
Sabien

Volg mijn ervaringen in Schotland.

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 10985

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 21 December 2016

Studeren in Schotland

Landen bezocht: